»Govorimo o več 100 milijonih negativnih učinkov na slovensko gospodarstvo.«
»Verjamem, da se bodo letalske družbe prijavile in da bomo imeli potem malo boljšo letalsko povezljivost kot doslej.«
»Po mojem mnenju je malo verjetno, da bi ta hip dobili svojo letalsko družbo. Vse nacionalne prevozniške družbe imajo izgubo. Ko bodo znane končne številke, bomo morali pogledati in videti, ali smo pripravljeni iti v to ali ne.«
»Bili so trije dražitelji, izklicna cena je bila sprejeta in draženja ni bilo.«
»Danes nam je že vsem jasno, da je letalski promet eden največjih onesnaževalcev oziroma tisti, ki prispeva k ogljičnemu odtisu.«
»Kako se je dogodila katastrofa? Zdaj je vse le domnevanje, vzrok nesreče bo natančno ugotovila komisija.«
»To je bilo treba čim prej prodati, da lahko kupec odpravi vsa neskladja, dokumenti pa mu bodo nato omogočili nadaljevanje letalskih operacij.«
»Še niso minila tri leta [od leta 1933], odkar je Ljubljana doživela strašno katastrofo, ko je padlo letalo ljubljanskega `Aeroputa´ z vsemi potniki in pilotom ter mehanikom na Studencu na tla in pokrilo pod svoje ruševine osem žrtev.«
»Kakor je takrat ljubljanska megla zapeljala pilota, da je zgubil razgled na tla pod seboj, tako je tudi danes [ 15. julija 1936 ] prav tako megla povzročila nič manjšo in težko nesrečo – katastrofo.«
»Letalo, ki vzdržuje redno progo med Ljubljano in Sušakom [nekdaj samostojno mesto, danes del hrvaške Reke] in dalje proti Belgradu, je kot običajno odletelo z ljubljanskega aerodroma proti Sušaku. Vodil ga je priznani pilot Jarošenko [ Mihailo Jarošenko ; Belgorod, Rusija 1893–Ljubljana, 1936] z mehanikom [Tomislavom] Anušičem.«
»V dneh po nesreči potniškega letala so se v javnosti pojavile različne razlage tragičnega dogodka.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju